dissabte, 18 de juliol del 2009

Vacances


Ja estic de vacances. Després de 10 mesos i mig, ara em toca gaudir de les meves aficions. Com visc a la platja, me'n vaig al Pirineu a dormir fresqueta durant unes quantes setmanes, cuidar dels meus fillets, passejar, llegir i acabar tot el que començo durant l'any (que no és poc). Ja us ho aniré ensenyant. De moment, l'equipatge del patch i altres manualitats ja està preparat.
-----------
Ya estoy de vacaciones. Después de 10 meses y medio, ahora me toca disfrutar de mis aficiones. Como vivo en la playa, me voy al Pirineo a dormir fresquita durante unas cuantas semanas, cuidar de mis hijitos, pasear, leer y acabar todo lo que comienzo durante el año (que no es poco). Ya os lo iré enseñando. De momento, el equipaje del patch y otras manualidades ya está preparado.

6 comentaris:

Emi ha dit...

-Pues a disfrutar y que te rinda mucho el tiempo...

CON CARIÑO EMI

eugenia ha dit...

Bones vacances !!!! carrega piles,descansa molt i treballa una mica per poder ensenyar-nos cosetes quant tornis. Petonets

martameiga ha dit...

Ay que bien lo vas a pasar!!!! Felices vacaciones!!
bicos

marta

Pili ha dit...

Je,je vec que vas molt preparada fins i tot vec cosetes per fer decoupage... quines ganes que ens ensenyis coses!!
Bones vacances i aprofita a tope!!!!
PEtons.

Fil de vint ha dit...

Bones Vacances!!

lluna d'abril ha dit...

Que tinguis unes bones vacances, ens veiem a la tornada.
Una abraçada