diumenge, 2 de maig del 2010

Feinetes


La veritat és que estic cusidora, tot i que tinc poquet temps: els vespres i una miqueta el cap de setmana. Tinc mooooooooooltes coses en dansa, però de quan en quan acabo alguna. Aquí, el bloc endarrerit del Sampler d'Esperanza & Co.
--------
La verdad es que estoy cosedora, a pesar que tengo pquito tiempo: las noches y un poquito el fin de semana. Tengo muuuuuuuuuuchas cosas en danza, pero de vez en cuando acabo alguna. Aquí, el bloque atrasado del Sampler de Esperanza & Co.

15 comentaris:

Carme Mateo ha dit...

que bonic que t'ha quedat,m'agrada molt
Un peto

Natitxu ha dit...

Hola guapa, muy bonito el bloque, acabado en forma de ventana, te ha quedado original. Besos

Júlia ha dit...

T'ha quedat moolt xulo!!! Doncs apa, a seguir cosint...
Petonets

Nuna ha dit...

Que bonic Àngela !!!!! cuantes cosetes... les capses són xulíssimes !!!!
Ptns

rosa ha dit...

T´ha quedat super bonico,m´agrada molt com t´a quetat.besets

Magda ha dit...

T'ha quedat molt bé.
Una abraçada

Victòria ha dit...

Ànim que tú pots! I avui ens ha caigut un altre de la Isi així que ha treballar. Petons.

MªÀngels ha dit...

Hola Àngela,

No m'extranya que portis retràs en alguns blocs, si estàs apuntada a tot arreu!!!

Petonets.

elsenyordelosganchillos ha dit...

Quines robetes tan maques!!!

Núr ha dit...

Oh! Una altra vidriera! Fins ara, totes les que he vist m'encanten! M'agrada molt la tela del fons! :D

Isi ha dit...

me encanta esa vidriera... con tu toque personal en las telas tan originales...

Esperanza ha dit...

Si es que no te pierdes una jajaja . Muy bonita.

marta ha dit...

M'agrada molt com t'ha quedat, per a mi el color negre alegre qualsevol treball. Felicitats

PILAR BUJALDÓN ha dit...

Te ha quedado muy bonita la vidriera, y la caja me he encantado!!! besos

mercadillolastorres ha dit...

Hola,¡¡¡que vidriera mas bonita!!!me encanta.He vissto tus trabajos y esty encantada,me hago seguidora tuy para no perderme nada.Un besito