dijous, 12 d’agost del 2010

Feinetes de vacances



Ui! Quan temps sense publicar! La veritat és que cada any espero les vacances per fer coses que m'agraden molt, i entre elles, cosir i acabar ufos. Així durant l'any, si començo moltes labors, em justifico pensant: "com a l'estiu ho acabo tot o quasi tot...". Però em sembla que aquest any fracassaré... Estic acabant, però també començant projectes així què... no acabo tant com voldria. El que més greu en sap és que se m'està quedant el "Dear Jane" i el "Baltimore" i són dos feines que els tinc especial carinyo.

Bé, coses acabades: un coixí per a la banqueta de l'habitació, el porta-ulleres del curs amb la Teresa Sako i una caixa folrada, encàrrec a la meva filla per guarda les cartes de les timbes d'estiu.


---------
¡Ui! ¡Cuánto tiempo sin publicar! La verdad es que cada año espero las vacaciones para hacer las cosas que me gustan mucho, y entre ellas, coser y acabar ufos. Así durante el año, si comienzo muchas labores, me justifico pensando: "como en verano lo acabo todo o casi todo..." Pero me parece que este año fracasaré. Lo que peor me sabe es que me está quedanto el "Dear Jane" y el "Baltimore" y son dos trabajos que les tengo un especial cariño.

Bien, cosas acabadas: un cojín para la banqueta de la habitación, el guarda-gafas del curso de Teresa Sako y una caja forrada, encargo de mi hija, para guardar las cartas de las timbas de verano.

8 comentaris:

Magda ha dit...

Hola, es veritat....quant de temps!!!!!!
Aquesta bosseta porta-ulleres es molt semblant a la meva, només que jo he fet un moneder!!!. Les teles del coixí m'agradan molt i la caixeta es molt mona.
Ara toca anar acabant uns quants ufos més.
Una abraçada!

Natitxu ha dit...

Bienvenida, crei que te habias perdido y eso que tenias Internet en el Pirineo!!!!!, jajaja. Todo muy chulo. Besos.

Nieves ha dit...

Hola Angela, no te procupes creo que nos pasa a casi todas.
Besos. Nieves.

Bienvenida

SUSANA RODON ha dit...

Hola guapetona, si te consuela yo también estoy igual, intentando ponermo al día y no empezar nada nuevo, pero la "carne es débil" y no hago más que hacer cositas. Un beso y que sigas disfrutando de tus vacaciones.

Marieta ha dit...

Siempre hay momentos de paron, de todos modos tu actividad sigue, asi que de maravilla

besossss

eugenia ha dit...

Estas que te sales !!!! no paras de fer treballs i tots molt bonics. petonets

Pili ha dit...

no et pots queixar que estàs fent treballets molt xulos i pràctics.
Petonets

tinabarbano@gmail.com ha dit...

hola Angela, te quedo muy chulo el guarda gafas, el mio se lo regale a mi amiga por sus 50 añitos y le gusto mucho.
pasamos un dia estupendo verdad, un abrazo guapa